sobota, 21 września 2019

16. Figurki na wymianę

Hejka!
Dzisiaj postanowiłam zrobić krótki post z figurkami jakie mam na wymianę. Będę go co jakiś czas uaktualniać. Więc zaglądajcie ;)
Przede wszystkim nie wysyłam pierwsza.
Interesują mnie figurki z mojej Wishlist. Jednak jak ktoś ma jakąś inną propozycje to też może napisać, ale niech najpierw zobaczy zakładkę "Moje lps,, aby nie wysyłać tych które już mam.
Przyjmuję wyłącznie orginały i stan co najmniej dobry. Nie interesują mnie inne generacje niż G2, no chyba że figurka jest mega ładna lub super urocza.

Od razu piszę że wymieniam tylko figurki które są na tej stronie. Jeżeli interesują was inne lps niż te które tu są to również możecie napisać, ale ostrzegam że w tym wypadku wiele zależy od oferty i mogę być dosyć wybredna. Na pewno nie wymieniam się za żadnego lps z gwardii i unikaty.

Nie ma tu figurek ze strony "Moje lps,, bo nie są na wymianę [o ewentualnościach już pisałam], jeśli któraś się pokrywa to jest powtórką.
Podam też imiona figurek które mam na wymianę, ale oczywiście można je zmienić :)

Wiem że pisałam że nigdy nie sprzedam swoich lps, ale chodzi o to że moja kolekcja nie jest jeszcze gotowa. Ciągle ją zbieram, dlatego się wymieniam. Za to jednak nie sprzedaję żadnych lps z wyjątkiem tych które są na tej liście.

Skontaktować można się ze mną na Instagramie. Napiszcie że piszecie [xd] w sprawie wymiany i [najlepiej po imieniu] napiszcie jaka figurka was interesuję i [numerkiem] jaką możecie dać w zamian. Potem możecie przesłać jej zdjęcia. Jeśli ktoś chcę to również mogę przesłać dodatkowe zdjęcia figurki którą jesteście zainteresowani.
Jeśli ktoś nie ma Instagrama to niech napiszę w komentarzu, to coś wykombinuję.

Wszystkie lps jakie mam na wymianę są orginalne.
Wszystkie powtórki po otwarciu od razu zostały schowane do pudełka, więc można powiedzieć że są nowe.

Ostatnia aktualizacja: 31 grudnia 2019

Emily 2
Powód: Powtórka
Wady: Zapadnięta główka, rdza, pobrudzenie z boku głowy, odmalowany nos
Stan: znośny
Generacja: G2
Info: -
Inne: Wymieniam ją TYLKO za innego POP, brała udział w Top Model

Alex 2
Powód: powtórka
Wady: wykrzywione łapy, odmalowywany na pyszczku, łapach i ogonie
Stan: znośny
Generacja: G2
Info: wiem że jest zniszczony, ale takiego go kupiłam. Mam takiego drugiego [ale już nie na wymianę] w lepszym stanie, ale co ciekawe też ma wygięte łapy [dużo mniej, ale jednak]
Inne: tylko za innego pop, ale chętnie bym go sprzedała tyle że za 190 złotych. Wiem że to za dużo, ale kupiłam go za 200. Miał być w idealnym stanie i nie znałam jego wartości :d

To nie zbyt w temacie, ale muszę dodać że w moje urodziny [które były wczoraj] miałam zamknąć Photolife i założyć Instagrama. Tak więc, kilka dni wcześniej to zrobiłam. Instagram będzie pełnił te same funkcje co Photolife. Jeśli ktoś chcę zobaczyć zamknięcie to wklejam link. A tu jest link do mojego Instagrama, a konkretniej link do jednego z zdjęć. Koniecznie zostawcie tam komentarz ;)
No to...
Pa, pa!

~Kamilax

Brak komentarzy: