poniedziałek, 2 września 2019

14.Tag kolekcjonerów lps

Elo!
Od jakiegoś czasu chciałam napisać jakiś tag. No to jest: "Tag kolekcjonerów lps,,. Zdaje mi się że lepiej brzmiałoby "Lps collectors tag,, ale w Polsce bardziej popularna jest polska nazwa xd.
No to... Let's go!


1.Gdzie i kiedy zdobyłaś pierwszą figurkę?
Mam 2 pierwsze figurki:

Kubę

i Rick'a

obie należały do mojego starszego brata, który mi je oddał jak miałam ok.5 lat.

2.Ile figurek liczy Twoja kolekcja?
Aktualnie 146 figurek. Nie liczę babies i innych generacji niż G2. Ale łącznie z nimi to 200+
Moją kolekcje G2 możecie zobaczyć  w zakładce "Moje lps,,

Nie chcę mi się wrzucać zdjęć do każdego pytania, ale piszę imiona, więc jak ktoś jest ciekawy to niech wyszuka sobie w zakładce.

3.Ile masz popularnych lps?
12
Dogi niemieckie: 2= Emily i Alex
Spaniele: 2= Yuki i Holly
Collie: 1= Rick
Jamniki: 2= Geraldine i Sybilla
Shorthairy: 5= Ever, Maybel, Jessie, Ginny i Stacey.

4.Ile masz brokatowych lps?
10
Karmelek, Ruby, Daphne, Aymy, Hu Jintao, Arika, Dropelt, Roxi, Aslan, Avril

5.Ile masz lps z SEP?
1, nazywa się Sasza. Nie znam się szczególnie na SEP, ale na tym blogu szukałam czy mam któregoś.

6.Masz jakieś unikaty? Jeśli tak, to jakie?
Mam. Jest ich 5. Mam jeszcze kilka, ale nie do końca są unikatami albo nie są nimi dla każdego.

1. Hu Jintao- smok z chińskiego nowego roku
2. Aymy- królik z chińskiego nowego roku
3. Stefan- królik dodawany do dywanu
4. Amanda- biały golden retriever
5. Nelson- bonus

I te nie do końca unikaty to:

1. Rozeta- duplikat numerkowy
2. Sparky- lps dodawany do gazetki z g2
3.Emiko- piesek z collector diary [pewnie źle napisałam]
4. Łatek- wariant
5. Oskar- wariant
6. Saydlyn- lps bratz

7.Masz jakieś manie lps?
Chyba nie... paranoja na punkcie orginalności i perfekcyjnego stanu się liczy? Xd
Mani może nie mam, ale bardzo lubię szynszylki [mam nawet 2 prawdziwe] oraz fretki. Lubię też owczarki niemieckie, świnki morskie... trochę tego jest xd

8.Jaki jest twój wymarzony lps?
Mam ich dużo, może kiedyś zrobię o nich oddzielny wpis

9.Chciałabyś mieć Comic Con Kitty?
Oczywiście! Miałam nawet szanse kupić ją orginalną, ale sprzedawca, jednak zrezygnował z jej sprzedaży

10. Gdzie najczęściej kupujesz lps?
Na olx

11.Jaka jest Twoja ulubiona figurka? Gdzie i kiedy ją zdobyłaś?
Chyba każdy kto czyta tego bloga od początku wie, że moją ulubioną figurką jest fretka Noriko

zdobyłam ją przez olx, gdzieś na początku marca tego roku. Wcześniej i się tak nie podobała i kupiłam ją bo była ok, ale parę tygodni po jej zakupie, była już ulubioną figurką 😍

A moim pierwszym ulubionym lps była Wisienka.

12.Którą serię najbardziej lubisz? G1, G2, G3 czy G4?
Chyba najgłupsze pytanie z tego tagu. Oczywiście że G2! Mimo wszystko G1 też jest ok, mało lps'owe ale całkiem... słodkie. A w G3 jest KILKA ładnych figurek. Co do G4 to, dno. Dno. I kompletny shit.
Nie ma tu o G5, ale ja uważam że G5 są w zasadzie ok. Najważniejsze że nie mają chociaż dziur w ciele. [Poza tym ich dodatki świetnie nadają się do G2]

13.Co sądzisz o serii  G3 i G4? Która według Ciebie jest lepsza?
G3. O G4 pisałam w 12 pytaniu.

14.Co sprawia, że kolekcjonujesz lps?
Dużo już w tej "dziedzinie,, osiągnęłam. Ale... nie wiem czemu zaczęłam. Ani czemu dalej je zbieram. Nie chodzi mi o to że kolekcjonowanie uważam za bezsensowne. Myślę że każda kolekcjonerka nie do końca wie dlaczego je zbiera ;)  To po prostu coś... co się czuję? Wie? Ciężko to opisać.

15. Co sądzisz o popularnych lps?
Myślę że kolekcjonerki je lubią też dlatego, że często występują w serialach, dzięki czemu mają już jakieś charaktery. Sama je lubię, i uważam że są naprawdę ładne [przynajmniej część].

16. Jak często bawisz się lps?
Wcale. Wszystkie historię itd. wymyślam robiąc zdjęcia. A resztę z wyglądu pet shopa.

17. Co sprawia Ci największą przyjemność w zabawie lps?
Skoro się nie bawię to :\

18. Co sprawia Ci największą przyjemność w kolekcjonowaniu lps?
Różnorodność figurek, możliwość zdobywania nowych egzemplarzy i to że jest cała społeczność z tym związana.

19.Jak często kupujesz nowe lps?
Różnie. Ale myślę że ok. 5 lps na miesiąc. Jednak naprawdę nie umiem konkretnie napisać.

20. Co najbardziej lubisz w lps?
Że można wymyślać im charaktery i w jakiś sposób je uosabiać. 


To już koniec tego tagu. Bardzo mi się się spodobał taki rodzaj posta, więc czuję że to nie ostatni tag 😉. Jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia figurek które przedstawiłam w poście to wejdźcie w zakładkę "moje lps,, [nie chciało mi się wstawiać zdjęć xd]
W kwestii nazwy bloga, to czekam na natchnienie. Oświecenie. Nie chcę by ta nazwa była nijaka, a poza tym parę osób już zdążyło poznać mój blog jako "Pralinka lps,, dlatego chyba rozumiecie :\
A ostatnią sprawą jest to że ok. stycznia kolejnego roku planuję zrobić konkurs w którym do wygrania będzie lps O: więc wyczekujcie!
Jak tam w szkole? Dziś pierwszy dzień. Jest 7.44, a ja idę na drugą lekcje, bo nie chodzę na jeden przedmiot. Na szczęście codziennie mam na 8.30 zamiast 8.00. We wtorki i czwartki mam 8 lekcji, chociaż jak pisałam we wtorki na pierwszą nie chodzę. Jednak po tych zajęciach ma być jeszcze judo, bo akurat w te dni wypada, a ja bardzo chciałam się zapisać... dziś mam pierwsze zajęcia- próbne, także trzymajcie kciuki!
To zapasowy wpis więc jak coś będzie się nie zgadzać to wiecie ;) poprawiłam ile się dało. Pisałam go w wakacje w Sianożętach. Tylko powyższy i ten akapit dopisałam.
Pa!


~Kamilax

5 komentarzy:

miniCreaturesWorld pisze...

I jak tam na judo? :D
Czuję ulgę wiedząc, że nie tylko ja zbieram LPS dla zbierania i nie ma w tym jakiegoś głębszego sensu. xD

Kamilax pisze...

A z juda nici, bo nie mogę ćwiczyć w okularach. Wcześniej wiedziałam że w okularach nie można, ale pani z judo powiedziała że to zajęcia aerobowe, a z kolei trener na pierwszych zajęciach powiedział że nie mogę. A ja nie mogę zdjąć okularów, bo ledwo zgadnę kto jest trenerem xd

Kamilax pisze...

#mylife

miniCreaturesWorld pisze...

Może soczewki?

Kamilax pisze...

Źle się czuje bez okularów. Jakoś tak jak nie ja. Wiem że to dziwne, że zależy mi na judo, ale nie chce nosić soczewek, ale jakoś tak...