poniedziałek, 23 grudnia 2019

29. Wyniki konkursu!

Hej!
Już jutro Wigilia. Wreszcie odpoczywam, dlatego ten post będzie dosyć krótki, ale bardzo ważny, ponieważ ogłoszę wyniki konkursu!


Zwycięzcą jest...

LPS FOTO!


To dyplom dla Ciebie, możesz go sobie skopiować i wydrukować albo wstawić na bloga.


A oto zwycięskie zdjęcie! Atmosfera na nim jest taka miła i rodzinna! Aż przypominają mi się moje Święta z dzieciństwa. Jest bardzo dopracowane, a sam pomysł jest świetnie odwzorowany.


A tutaj pudliczka #101. Wyślę ją jak najszybciej. Z okazji Świąt dodam też do paczki dodatki ;)

Mam nadzieję że się cieszysz. Konkursów na pewno będzie więcej, najbliższy w wakacje, także Ci co nie wzięli udziału lub z różnych przyczyn nie mogli wysłać zdjęcia będą mieć jeszcze szanse.
No i to tyle.
Wesołych Świąt!

~Kamilax

3 komentarze:

lpsfoto pisze...

Takiego zwrotu akcji się nie spodziewałam 😅😅😅
Naprawdę bardzo dziękuję, chyba pierwszy raz wygrałam takowy konkursik 💜
Pudelek był moim wielkim marzeniem, dane do wysyłki podać ci na Instagramie?

Kamilax pisze...

Tak. Jeszcze dzisiaj wyśle 😄

miniCreaturesWorld pisze...

Gratulacje! Piękne zdjęcie. ❤