wtorek, 31 grudnia 2019

30. Post Sylwestrowy!- blogowe statystyki

Elo!
Właśnie zaczął się nowy rok! Ten wpis piszę wcześniej i po prostu publikacja była zaplanowana na północ, ale kogo to obchodzi xd
W tym poście chcę pokazać wam statystyki mojego bloga. Oraz z okazji tego że zaczynamy nowy rok, napisać kilka ciekawostek o mnie.


Aktualnie wygląda to tak:
Obserwatorzy- 8
Posty- 30
Komentarze- 134
Bardzo dziękuję wszystkich komentującym. Komentarze naprawdę motywują do dalszej pracy ❤

Wszystkich wyświetleni mam ponad 3 tysiące! Bardzo wam dziękuję! Blog założyłam w maju i nie sądziłam że w zaledwie 8 miesięcy zdobędę taką liczbę.

W kwestii wyświetleń poszczególnych postów to aktualnie najwięcej ma post 27 czyli Shopping Mikołajkowy i konkurs. Później jest post 1  i 13 czyli powitanie i szkolny starter-pack.
Najmniej popularne posty [do których najbardziej zapraszam] to Historia Rick'aRelacje z Sianożęt i Figurki na wymianę.

Najbardziej popularna strona to "Moje lps,, a najmniej to "Reszta moich lps,,.

Ok, teraz parę ciekawostek na mój temat:

  • Uwielbiam cappuccino. Bez niego nie jestem w stanie przeżyć wtorku [idę wtedy do szkoły na 7.40 bo mam fakultet]
  • Nigdy nie bałam się spać w ciemności. Nie wiem czemu tak mam, szczerze mówiąc w ciemności czuję się lepiej niż jak jest jasno.
  • Mój ulubiony program to Galileo.
  • Mam okulary VR "Vive Cosmos,,
  • Kompletnie nie mam talentu plastycznego. Rysuję tylko dla przyjemności.
  • Lubię nosić wysokie, czarne buty.
  • Kocham też chodzić w koszulach.
To tyle. Życzę wam wspaniałego Sylwestra i szczęśliwego nowego roku.
Do zobaczenia w styczniu!

~Kamilax

2 komentarze:

Hellgä pisze...

Oby w tym roku było jeszcze lepiej! :3 Szczęśliwego Nowego! I miło się czyta takie ciekawostki :D
~Trochę Wyrosłam

miniCreaturesWorld pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku obfitującego w masę nowych kolekcjonerskich celów i oczywiście figurek. :D