środa, 1 maja 2019

1.Cześć!

Jestem Kamila, ale czasem też Kami.
 Lps interesuję się mniej więcej od zeszłych wakacji. Od tego czasu czytałam dużo lps' owych blogów i oglądałam LPSTube. Przez ten czas zdążyłam dowiedzieć się naprawdę wielu rzeczy o lps.
Najpierw chciałam mieć kanał ,ale  zrezygnowałam ,bo filmy wychodziły mi nie najlepiej [ delikatnie mówiąc].
Zdecydowałam się na blog by móc zarażać innych tą pasją ,dzielić się informacjami na temat lps i mieć coś swojego. Robię też całkiem fajne zdjęcia lps [przykładowe na końcu wpisu]
A teraz kilka informacji na mój temat:
  • moja ulubiona LPS 'Tuberka to ThePudding lps
  • moja ulubiona LPS' owa blogerka to Galaxis lps [z bloga Lokalne Lps]
  • uwielbiam Hiszpanię
  • mam psa i kota
  • mój ulubiony lps to fretka #798 Noriko
  • lubię lps pop ,ale nie uważam ich za mega, super figurki
  • mam 200+ lps , z czego 78 jest z generacji 2 [nieaktualne]
  • lps z generacji 2 trzymam na półce ,a resztę w pudełku           
To były podstawowe informacje. Inne może podam w innych wpisach.
Sorry jeśli będę odrobinę zgapiać od innych blogerek ,ale dużo się naczytałam różnych blogów. Postaram się być tu jak najbardziej orginalna.
No to.... pa!

     Edit: Mam też drugi blog, czyli Photolife- photolifelps.blogspot.com

Brak komentarzy: