wtorek, 14 maja 2019

3.Informacje

Cześć tu Kami!
Ta notka pojawiła się w dosyć krótkim odstępie czasu. Kolejna pewnie pojawi się za długi czas ,bo mam ostatnio mnóstwo nauki.W poniedziałek na technice na tablicy elktronicznej pojawił się żółwik lps!Tak mi się miło zrobiło że lps są ze mną nawet w szkole. Pani myślała że jest z modeliny. Tylko ja i moja koleżanka wiedziałyśmy że to lps.
Ale do rzeczy! W tym wpisie chce się podzielić paroma informacjami związanymi z blogiem i nie tylko. Po kolei:

1.Wasze pomysły
Uważam się za dość orginalną osobę [ #skromność],ale bloga pisze dla innych by móc podzielić się swoją wiedzą na temat lps i po prostu by inni mogli czytając go spędzić fajnie czas. Więc chciałabym poprosić was opisanie w komentarzach co chcielibyście ,abym napisała na blogu. Mam sporo swoich pomysłów np. seria ''lps doradzają,, ,ale chciałabym poznać też waszą opinie 😉.

2.Szkic
Większość osób pewnie kojarzy aplikacje ''Szkic,,. Dla tych co nie wiedzą jest to aplikacja do rysowania w której [niestety tylko do września] można publikować swoje rysunki. Chciałabym więc, zaprosić was do wejścia na mój profil w tej aplikacji- Kamila MM. Publikuję tam często zdjęcia lub szkice z lps.
Za JAKIŚ czas zakładam też Lps Amino i [około września ] Instagrama ,jednak kiedy się pojawią napisze o tym.

3.Zakładki
Zamierzam założyć na blogu zakładki  moje lps oraz bannery. Jest jeszcze jedna zakładka ,ale o niej napiszę za dłuższy czas...


                             Oto temat kolejnego wpisu! Nie zdradzę co to dokładnie ,ale pewnie i tak się domyślicie!




To tyle na dziś.
Zachęcam do komentowania i obserwowania.
Niedługo zrobi post w którym będę polecać filmy, książki ,muzykę oraaz blogi i kanały w tym moich koleżanek.
Pa,pa!










2 komentarze:

Unknown pisze...

Kami jako twa przyjaciółka z klasy zawsze cię popieram 😘

Kamilax pisze...

Dzięki za wsparcie!❤