piątek, 31 maja 2019

5.Pralinka poleca

Cześć tu Kamila!
Dzisiaj postanowiłam poświęcić cały wpis polecaniu... albo bardziej pisaniu swoich ulubionych rzeczy, chociaż można to też nazwać polecaniem... przejdźmy  do rzeczy.
To blog o lps więc dodam do tego sesje z Hiszpani [ oczywiście z lps] pod tytułem "New and old generation,,

FILMY

Jest kilka filmów które według mnie zasługują na uwagę.
W kategorii cyklów polecam serie "Harry Potter,, i naturalnie "Fantastyczne zwierzęta,,.
W kwestii starszych filmów ''Labirynt,,, z 1986r. czyli film który mogę oglądać bez końca.
Na filmach animowanych nie znam się za bardzo, ale lubię "Hotel Transylwania,, [ 1 i 2 na 3 nawet nie patrzcie] oraz byłam dziś w kinie na "Sekretne życie zwierzaków domowych 2,, i naprawdę zabawne, ale nie mogłam wyczuć wątku filmu i cały czas czekałam aż się zacznie.
Lubię też '' Opowieści z Narnii- lew, czarownica i stara szafa,,.
A wśród bajek Disney do teraz jestem fanką "Zaplątanych,,.
Cudowny jest również film Angelin'y Jolie  "Czarownica,,😍.
A w kwestii seriali to na Komisarz Alex.



KSIĄŻKI

Chciałabym polecić książki o Harrym Potterze, ale 2 nie przeczytałam do końca.. polecę więc  pierwsze wydanie scenariusza ''Harry Potter i przeklęte dziecko,,  na podstawie orginalnej powieści J.K.Rowling, Johna Tiffany'ego i Jacka Thorne'a. Jeżeli jednak chcecie zobaczyć te sztukę na żywo to zapraszam do teatru w Anglii i na słuchanie Pottera po angielsku.
Z autorów polecam [dla młodszych] Grzegorza Kasdepke.
Lubię też książki Holly Webb, szczególnie "Wodny rumak,, i "Pestka porzucony szczeniak,,. Jeśli kogoś interesuję ten typ to polecam też książki Agnieszki  Stelmaszczyk 💗.
Nie byłabym sobą gdybym nie poleciła też ''Magicznego drzewa,, zwłaszcza części "Porwanie,, o gadającym psiaku!
Dla tych lubiących konie serie Lauren ST John, w niej książki ''Bezcenny,,, ''Wyścig z wiatrem,, i ''Żywy ogień,,.
Na koniec MUSICIE przeczytać książkę Roalda Dahla z cudownymi ilustracjami Quentin Blake - BFG -Bardzo Fajny Gigant




PIOSENKI

Lubię słuchać muzyki Alana Walkera, Sylwii Grzeszczak, Alvaro Solera, Natalii Szroeder, Sarsy i mogę jeszczę długo wymieniać!
Polecam też piosenki "Sick boy,,, ''Nothing breakes like the heart,,, ''Freed from desire,,.
Przepraszam jeśli coś napisałam z błędem.



YOU TUBE  I BLOGI
Wśród lps'tuberek lubię Lps Skylla ,a zwłaszcza jej serial ''Devine,,. A w kwestii zwykłych youtuberów to  Reżyser Życia.
Moim ulubionym blogiem jest Lokalne lps, ale lubię też czytać Mój świat lps.





To już wszystko i tak nie płacą mi za tą reklamę.
Mam nadzieję że ta notka wam się spodobała. Zdjęcia są w lepszej jakości i wyedytowane ,ale piszę na laptopie, więc na telefonie byłoby lepiej. Ale chyba i tak są ładne!
Wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka ,bo to już jutro! W kolejnej notce pokaże moje nowe pet shopy ,wśród nich parę unikatów i parę lps'ków od mojej koleżanki.
Pa, pa!