niedziela, 12 maja 2019

2. Sesja z okazji Dnia Flagi

Cześć tu Kami!
Chcę dzisiaj zaprezentować sesje moich lps z okazji Dnia Flagi.
 Jest bardzo spóźniona ,bo musiałam wprowadzać zmiany na blogu ,bo jest problem z motywem i czcionki nie chcą mi się zapisać[udręka początkującego 😒].
W sesji udział wzieło 6 lps białych i 6 ''czerwonych,,.Wśród białych: Felicity, Darla, Glitter, Mia,  Alister, Noriko. A jako pseudo-czerwoni: Oliwia, Bert, Arika, Ewelina, Reja, Rona.
 Z góry przepraszam za ostrość ,ale mam nie zbyt dobrą ,a robiłam zdjęcia telefonem.
Zdjęcia są też bez edycji ,bo mój komputer ich nie widzi.


       Tak zwana ''żywa flaga,, [co ciekawe parę dni po sesji w mojej szkole było robione takie zdjęcie]

                                                   
                      Te kolory....naprawdę przepraszam. Wyedytowane ,na telefonie wyglądały lepiej.

                                                      Mia bez edycji nie wygląda aż tak fatalnie!



Pragnę powiedzieć że powyżsi Alister i Ewelina nie są razem ,żoną Alisterka jest Dora
Której zdjęcia nie wstawie ,ponieważ jest brzydkie jak generacja 3 i też wcale ne dlatego że nie    mogę go pobrać.

To tyle z tej krótkiej ,słabej i mocno spóżnionej sesji
no i paaaaaaaaaaaa!

                 















1 komentarz:

Fido pisze...

Bardzo fajne(szczególnie jak na początkującą) ja bym się chyba nie odważyła założyć bloga.����