niedziela, 8 grudnia 2019

27. Shopping Mikołajkowy+ konkurs

Elo!
Długo mnie nie było. Trochę się pozmieniało... zmieniłam moje lps'owe zwyczaje. Zdjęłam lps z półek, leżą wszystkie w szufladzie. Przestałam robić metryczki i zdjęcia każdemu lps. W związku z tym na stronie Moje lps, no cóż... ona, nie będzie za często aktualizowana, jeśli w ogóle będzie. No, cóż, każdy kiedyś dorasta ;D


Także w skrócie, ograniczyłam mocno lps, ale z nimi nie kończę :D
Zacznę od spraw bieżących. Chciałabym BARDZO polecić kanał mojego brata i jego kolegi o nazwie: Crimson Nightmare. Konkretnej mój brat pisze tekst, a jego kolega go czyta.
Filmy na ich kanale wyjaśniają różne zjawiska paranormalne, m.in. "Twarze z Belmez,, "Username 666,,  "Tea time,, lub "I feel fantastic,,
Czym ich kanał różni się od reszty? Otóż, zamiast zbierać wyświetlenia przerażającymi teoriami, szukają logicznego wytłumaczenia. Oczywiście trzeba pamiętać, że ten kanał jest dla trochę starszych widzów ;) klik!
Nigdy nie opublikowałam zdjęcia mojej całej kolekcji G2. Dlatego dzisiaj [z okazji że juz zdjęłam ja z półek] proszę bardzo:

W tym poście chcę podzielić się lps'ami jakie dostałam na Mikołajki! Ale zacznę od paru świątecznych zdjęć


Kto też kocha Sparlotte? 


No to przechodzimy do lps. Na zdjęciach, będę pokazywać po dwie figurki [jedna z nich nowa, a druga nie], by zaprezentować rodziny i ile już mam lps danego kształtu.

Pierwszy jest Alan. 
Jest on shorthair'em z głową tabby cat'a.

Jamnik po lewej to Maurycy, tata Geraldine!

Teraz czas na "Poznaj moich rodziców,, XD

Małpka po prawej nazywa się Delicja! [Po prawej Idun i Tresha]

A to Toby! Lub mniej potocznie Tobias.

Od razu polubił się z Amandą [ta biała] oraz jej bratem Sparky'm [ten brązowy, obok niego, jego dziewczyna- Charlotte] 

Nowa jest ta po prawej, czyli Elena! 
Obok niej Sara.

Uznałam że muszę wam pokazać tez rodziców Sary. Po lewej Maktella, jej mama, a po prawej jej tata- Bemol.

Oto Ozzy! [Ozi]

Wreszcie znalazłam męża dla Mistmane!

Ale słodka z nich rodzinka! Od lewej: Mistmane- mama, Trixie-córka, Xiaomi- starszy syn, Ozzy- tata.

Od zawsze uwielbiałam kształt świnek morskich. A ta jest chyba najładniejsza i ma na imię Mochaccino [Mokaczino]


To wszystkie moje świnki morskie: Stella, Tiana, Willow i Mochaccino.

Nowa jest ta po prawej, czyli Cherry. Po lewej jest Kremówka.

Wreszcie weszłam w posiadanie najpiękniejszej rybki, czyli mojej Venus! [po prawej]
Obok niej Avery.

W tym wypadku oba są nowe. Fioletowy to Panju [Pandżu], a brązowa to Brawer [Brałer]

A po lewej Sakura. To są aktualnie wszystkie misie jakie posiadam.

Chyba że policzymy "misia,, koalę, czyli chłopaka Sakury- Orbita.

Stwierdziłam że zrobię z nich parę. Nazwa shipu to Paver. 

A teraz wszystkie figurki jakie będą na zdjęciach będą nowe, bo są moimi pierwszymi w danym kształcie. 
Zaczynamy od ekipy pudliczek. Od lewej: Izabela, Emma, Rachel [Rejczel] i Stacey [Stejsi]. Emma i Izabela to siostry.

Te 2 figurki są od mojego brata, o którym pisałam wcześniej.
Kotka po lewej to Grace [Grejs], a po prawej Tina.

To jest Chan-so [Szan-so]

Rea 😍

 Klara 

Jowisz 

Klementyna

no i Eliza

Według was z kim powinien być Toby? Z Klarą [Tolara]

Czy z Amandą? [Toanda]

To moje największe Mikołajkowe osiągnięcie, czyli Comic Con Hippo! Sprowadzona z Nowej Zelandii [nie daleko Australii]. Szła bardzo długo, bo to w końcu po drugiej stronie globu!  Była wcale nie otwierana, ale nie mogłam się powstrzymać ją otworzyłam. Ale za to nie wyjmuję jej. Nazywa się Estrella [Estreja- z hiszpańskiego "gwiazda,,]

Poza tym, jeż o imieniu Margaret

No i drugie Mikołajkowe osiągnięcie. Nie wiem czy większe od poprzedniego. Jest to Ruby! Lub tak zwana Honorata od Słodkiej Belli. Jest to jest w 100% Ruby. Dlaczego? Otóż jest to dokładnie ta sama Ruby, odkupiona od Suzany Ginger! To dokładnie ta sama figurka którą Iga używała w Rockstar!

To wszystko z lps. A na klasowe Mikołajki, taką choinkę z papieru ❤️

i kolczyki ❤️ osobiście kocham nosić kolczyki ❤️

To tyle prezentów na Mikołajki. Figurek jest chyba 20, ale nie liczyłam dokładnie. Na Wigilię jednak, dostanę mniej lps [mam w końcu dużo innych zainteresowań].
Ale teraz najważniejsze. Czyli ogłaszam

!KONKURS!

Co trzeba zrobić?
Otóż, do 23 grudnia trzeba mi wysłać zdjęcie lps w temacie "Wigilia u lps,,
Nie oceniam jakości zdjęcia, tylko pomysł i staranność. NIE MOŻNA KOPIOWAĆ ZDJĘĆ Z INTERNETU ANI ICH EDYTOWAĆ. Jak wykryję że ktoś edytował albo skopiował zdjęcie, zostanie od razu zdyskwalifikowany.
Zdjęcia wysyłajcie na mój Instagram o nazwie Pralinka lps. Jeśli nie macie Instagrama to wstawcie je na swój blog i napiszcie mi to tym w komentarzu.
zgłaszajcie się w komentarzach.

Nagrody
Konkurs zorganizuję jak przynajmniej 3 osoby wezmą udział więc, zgłaszajcie się!
Jest tylko pierwsze miejsce, a nagrodą jest pudel #101 oraz dyplom 
Jeśli udział wezmą 4 osoby, będzie też drugie miejsce, a nagrodą będzie dyplom.
A jeśli od 5 w górę to będzie także 3 miejsce, a nagrodą zostanie również dyplom

To wszystko. Napiszcie z kim powinien być Toby, z Klarą czy Amandą? I mógłby ktoś przybliżyć mi role Ruby w Rockstar? Wejdźcie na kanał mojego brata i zgłoście się do konkursu!
Cześć!

~Kamilax

10 komentarzy:

Kamilax pisze...

Trochę dużo ale to dlatego że na Wigilię dostanę bardzo mało. Chyba 3? Jak weźmiesz udział to zrób zdjęcie i wyślij na mail'a. A półki? Jak pisałam zdjęłam LPS z półek i nie mam co z nimi zrobić. Jak kiedyś napisałam "niestety wszystko ma swoje minusy,, ;)

miniCreaturesWorld pisze...

Na początku chcę napisać, że bardzo zauroczył mnie Twój edit. Jest taki słodki, kochany, zimowy. Budzi we mnie masę pozytywnych uczuć. :D

Rozumiem, że czasem LPS-y potrafią przytłoczyć, niemniej jednak chyba nie potrafiłabym ich zdjąć z półki. Tak ładnie wyglądały. Masz tego kotka z puszek, uwielbiam ten kształt. I fioletowego żółwia! ;o Czy to jest ten słynny, mega rzadki Licensing Show 2007? Chciałam jeszcze zapytać o Twoje białe shorthairy, przerabiałaś jednego? Bo jeden ma szare, a drugi białe uszy, które swoją drogą nawet mi się podobają.

Dostałaś wspaniałe figurki. Moją uwagę zwróciły niesamowicie klimatyczne zdjęcia, ale również... Sceneria. Czy to jakiś domek? Piękne wnętrza.

Maurycy to ta figurka, na którą się ciągle czaję i zaczaić nie mogę. Do tego Elena i Sara, ehh są prześliczne. No i w końcu udało Ci się zdobyć Venus, gratuluję. <3 A Jowisz to największe LPS-owe marzenie mojego dzieciństwa.
Myślę, że Amanda świetnie pasuje do Tobiasa. Co prawda mogłaby być jego siostrą, ale ma taki wdzięczny i kobiecy wygląd pyszczka, że bym ich sparowała. :D
I Hippo! (Muszę pisać ten komentarz na bieżąco z czytaniem. Jest tego trochę!) Kupiłaś go na eBay?
Przypomniałaś mi, że miałam kupić jakąś figurkę od Suzany, ale gdzieś ostatnio nie po drodze mi do LPS. :/

Konkursy to super sprawa, ale zawsze mi przykro, że tak mało osób się do nich zgłasza. Nasza społeczność nie dość, że jest mała, to jeszcze większość osób nie czyta postów regularnie. Ale na pewno postaram się wziąć udział. I werbuję każdego, kto czyta ten komentarz do wzięcia udziału. A jak ktoś chce się wymigać, to uprzedzam, że ściany mają oczy. XD

Kamilax pisze...

Dzięki, za miły komentarz. Miałam dzisiaj naprawdę okropny dzień.
Fajnie że podoba Ci się edit! Robiłam go pół godziny i to mój pierwszy.
Też mi żal było zdjemować je z półek, ale tak naprawdę od dawna o tym myślałam. A każdy kiedyś dorasta :)
Licenising show? Ha ha! Chciałabym! To przeróbka. Charakteryzowałam go na tego żółwika. Robiłam go ok. września i nazywa się Neville (Neville Longbottom ♥️)
W kwestii shorthair'ów to, ten z białymi uszami ma białe tylko z przodu. Kiedyś były BARDZO brudne więc musiał je zmyć i odmalować. Niestety nie miałam wzorca więc nie odmalowlowałm na samym przodzie i na zdjęciu wyszło jakby miał białe (tak, nawet wnętrze uszu namalowałam). Ogólnie cały ten shorthair był przerabiany, bo był tak brudny że zmywalna dużo rzeczy. A drugi ma normalne uszy, nic nie zmieniałam.
Domyślałam się że zauważysz scenerię ;) takk, jak miałam 8 lat (chyba) to rodzice kupili dla mnie domek kolekcjonerski. Wszystko w nim stylizowane jest na jak najbardziej realistyczne. Niestety jest w bardzo złym stanie przez wizyty mojego młodszego kuzyna który najzwyczajniej go niszczył. Ja nie mogłam zwrócić uwagi bo ciotka miałaby pretensje, a jak mój brat zwrócił to kuzyn się rozpłakał (no tak, jak powiesz do kogoś "może tego nie ruszaj, bo to zniszczysz,, to poważny powód
do płaczu) 😒
Więc jest jak jest, a nie mogę tego naprawić bo dodatki do tego domku jak i on sam były bardzo drogie. Jak jesteś jednak dalej zainteresowana mogę podesłać Ci link do strony gdzie to kupiłam.
Kocham Amandę, też chciałam aby Tobias był jej bratem, ale ma już jednego brata (Sparky) i już nie chciałam powiększać ich rodziny.
(Też piszę ten komentarz na bieżąco z czytaniem xd) i tak, jest z eBay'a.
Wystarczy aby chociaż 3 osoby się zgłosiły i chociaż 2 wysłały zdjęcia. (przecież nikt nie musi wiedzieć ile osób wysłało zdjęcia 😜)

miniCreaturesWorld pisze...

W takim razie świetnie Ci wychodzą te przeróbki. Na zdjęciach żółw wygląda jak oryginał. :D W sumie też mam myśli, żeby zcustomizować niektóre LPS na warianty albo inne rzadkie figurki. To fajna zabawa, jest namiastka takiej figurki. A przynajmniej nie wyda się oszczędność życia na 5 centymetrowy kawałek plastiku. xD Chociaż gdyby trafiła się jakaś dobra okazja, to na pewno kupiłaby oryginał. Ale czy się trafi, czy wtedy będzie człek przygotowany finansowo na taki wydatek, nigdy nie wiadomo.

Ah, wiedziałam, że to nie byle jaki domek. <3 Z chęcią zobaczyłabym więcej jego zdjęć. I oczywiście jestem ciekawa który to, więc poproszę o link do sklepu. Takie domki są naprawdę wyjątkowe, więc na pewno w miarę możliwości próbowałabym go naprawić. Szkoda, że został tak zniszczony. Świetnie wiem jak się kończy zasada "mojemu bombelkowi można wszystko" i te wchodzące na głowę dzieci... :l Dlatego trzeba stawiać jasne granice zachować. Matki bombelków nie zawsze potrafią spojrzeć trzeźwo na sytuację. Czyjaś swoboda kończy się wtedy, kiedy narusza Twoje granice.

Dobra. To ja się zgłaszam. Ciekawe czy zdążę, bo przed świętami zawsze tak wiele się dzieje, a czas jakoś przyspiesza. D:

Kamilax pisze...

To byłam moja pierwsza przeróbka na unikat. Polecam każdemu.
W kwestii nazwy strony napisz może na mail ;). Nie chcę bardzo rozpowszechnić tej firmy by nie straciła swojej wyjątkowości. Też bym go naprawiła ale wolę wydać 100 zł na nową bluzę niż na sztuczna mini umywalkę d:

lpsfoto pisze...

Ile tego jest! Wspaniałe lps... Ten hipcio BOŻE! 💜
Skromnie spytam... Ile za niego dałaś? 😅
Czekam na więcej notek, pozdrawiam !

Kamilax pisze...

Dałam za niego... Zdecydowanie za dużo! Dolicz jego wartość to wysyłki z Nowej Zelandii do Polski plus VAT i tak dalej, i tak dalej...

loke♥ pisze...

Ale ich dużo. :o I ten edit rzeczywiście jest uroczy!
Najbardziej podobają mi się Alan, Elena, Ozzy, Estrella, Brawer... a co tam będę wymieniać. Wszystkie. Niesamowite, że masz w kolekcji dokładnie tę Ruby... Niestety nie zdążyłam poznać twórczości Igi, więc za wiele mi nie wiadomo na jej temat, ale wiem, że to nie byle jaka figurka.
Shipuję Toby'ego z Klarą. Chyba.

Kamilax pisze...

Dzięki 😅 opłacił się czas który spędziłam nad nim! Fajnie że wymieniłeś Ozzy'ego, dobrze że coraz więcej osób docenia mniej lubiane kształty ♥️. Jakbyś była zainteresowana to Iga sprzedaje na olx. Toby i Klara takk, chyba tu z nich zrobię parę.

miniCreaturesWorld pisze...

Nosz... Jak zwykle zostawiłam zrobienie zdjęcia na ostatnią chwilę iiii... dopadło mnie straszne choróbsko. :( Zadeklarowałam, że wezmę udział, a teraz... Eh :(