sobota, 30 listopada 2019

26. Post Andrzejkowy!

Cześć!
Trochę późno publikuję, ale miałam dzisiaj sporo na głowie, poza tym ciężko pogodzić Instagram z blogiem d:
Dzisiaj, post Andrzejkowy! Z tej okazji zacznę od pomysłów na Andrzejkowe zdjęcia.

1. Świeczki


Pomysł 1 to świeczki. Zdjęcia ze świeczkami zawsze są ekstra, ale w Andrzejki są szczególnie super!
Na powyższym zdjęciu jest Ginny, Maybel i Ever. Wybrałam je [i tu kolejna porada] bo przy zdjęciach w tym stylu, dobrze aby, udział brał ten sam kształt. W moim przypadku shorthair.


Zdjęcia od boku też super ;D



Aby osiągnąć taki efekt jak na tym zdjęciu, ostrość ustawcie na figurce



Szczególnie dobrze przy zdjęciach ze świeczkami sprawdzają się czarne figurki. Oczy Komet tak pięknie się wybijają na tym zdjęciu! 


Do zdjęć ze świeczkami najlepsza jest ciemność. Ogólnie do Andrzejkowych fotek, pasuję ciemność, ale ze świeczkami wychodzi najlepiej.



Serio, nie nakładałam żadnych filtrów ;D



Od razu mówię że świeczki będą na dużej części zdjęć


Oczywiście, zdjęcia Andrzejkowe można robić też kiedy jest jasno, efekt nie jest tak powalający, ale jak ktoś naprawdę się postara, to może być równie dobrze, co w ciemności ;)


2. Ciemność


Kolejny pomysł to tylko ciemność. Zdjęcia nie są wtedy w dobrej jakość, ale budują ciekawą atmosferę.


Tylko nie używajcie flesza! Osobiście nienawidzę zdjęć z fleszem. Psuję cały urok. Lepiej użyć trybu nocnego w aparacie. Wiem że nie każdy go ma, ale jak ktoś ma to radzę wykorzystać. Sama do dużej części zdjęć wykorzystałam tryb nocny ;)


3. "Urywki,, 


W pomyśle "urywki,, chodzi o robienie zdjęć tylko pojedynczym częściom figurki. Przyznaję się, do tych zdjęć użyłam flesza, ale tylko po to by dookoła było ciemno, a figurka była dobrze widoczna.


4. Wosk


Z Andrzejkami kojarzą nam się świeczki, a więc też wosk. Dlatego jak już porobicie zdjęcia ze świeczką, to zdmuchnijcie ją, a płynny wosk, rozlejcie po jakiejś powierzchni.


Zdjęcia wychodzą super, chociaż trzeba chwilę czekać zanim wosk zaschnie. 
Największym problemem jest jednak usuwanie go potem, więc dobrze się zastanówcie!



Jeśli jednak się zdecydujecie na ten sposób, to resztkami zeskrobanego wosku możecie obsypać figurkę! Tylko... ja do tego zdjęcia użyłam flesza i wyszło bardzo słabo [dlatego wcześniej was przed nim tak przestrzegałam!]

5. Wzory


Wzorzyste tła bardzo pasują do Andrzejek! Obrusy, dywany, koronki to wszystko pasuję idealnie!


6. Lustra


Nie mogło zabraknąć też luster! Takie zdjęcia, jak się zrobi umiejętnie, wychodzą naprawdę niesamowicie!



❤️


Treasy wygląda na tych zdjęciach jakby była podwojona. Świetny efekt!


7. Na dworze


Zdjęcia na dworze, też będą bardzo ładne, ale aby była Andrzejkowe, proponuję robić je kiedy zaczyna się ściemniać 😉


8. Światełka


Od tych zdjęć aż biję klimat Andrzejkowy!



9. Klucze


Kolejny pomysł to zdjęcia z kluczykami....


Jak pewnie zauważyliście, to zdjęcia czasem się powtarzają, bo pasuję do kilku tematów ;)


10. Diamenty


Ostatni pomysł to zdjęcia z diamentami. Czyż Sophie nie wyszła tutaj prześlicznie?

To wszystkie pomysły na zdjęcia Andrzejkowe. Powinnam dodać jakąś lps'ową wróżbę, ale jestem leniem, więc zróbcie sobie wróżby od Galaxis lps- link


Chciałabym też poprosić was o wejście na stronę Amnesty International. Jest to strona za pomocą której możecie poznać historię ludzi z całego świata, którzy np. trafili do aresztu, za NIC. Ta akcja jest teraz u mnie w szkole, i za jej pomocą wysłałam list do ambasady Meksyku w sprawie Jose Adriana. Tu macie link do tej strony

Podobały wam się zdjęcia? Napiszcie w komentarzu!
To tyle,
Pa!

~Kamilax

5 komentarzy:

Kamilax pisze...

Dzięki 💖 zdjęcia ze świeczkami to raczej do wyćwiczenia, eksperymentowania. Po prostu wzięłam świeczkę (zapaloną) parę figurek i poszłam do ciemnego pokoju. Dalej wystarczało tylko ustawiać figurkę w różnych miejscach, a zdjęcia same wychodzą.Chociaz muszę się przyznać że użyłam troszeczkę filtrów 🙈

miniCreaturesWorld pisze...

Im starsza jestem tym bardziej zapominam o istnieniu Andrzejek. Wszędzie głośno o Halloween i święcie dziękczynienia (co nas to obchodzi??), a zapomina się o polskich zabawach. Chyba sobie poprzypominam dawne tradycje i obrzędy, bo te słowiańskie są naprawdę niesamowite i ciekawe. :)
Widzę masę zdjęć i masę pomysłów. Naprawdę pozazdrościć kreatywności.

Kamilax pisze...

Dziękuję 💖 Uwielbiam Halloween dlatego, że mogę przebrać się za jakąś postać z creepypasty i straszyć dzieciaki, które przychodzą po cukierki 🤣 serio, polecam XD. Poza tym Halloween to świetny temat do lps'owych zdjęć. Święta dziękczynienia, nie obchodzę. Ale miło mi się kojarzy, bo jak byłam mała oglądałam wtedy taki film o indykach xd. A Andrzejki staram się traktować na równi z Halloween. Powinno sobie o nich przypomnieć jak najwięcej bloggerek.
A w kwestii kreatywności, polecam zapisywać na bieżąco każdy pomysł jaki wpadnie do glowy w jakiejkolwiek chwili 😉

miniCreaturesWorld pisze...

To prawda. Najlepsze pomysły przychodzą wtedy kiedy się ich nie spodziewamy i szybko uciekają z głowy. xD

Hellgä pisze...

Masakra, zupełnie zapomniałam o istnieniu Andrzejek xd A zawsze tak lubiłam tę atmosferę tajemniczości i światło świec...
Pomysły na zdjęcia bardzo ciekawe, mnie najbardziej przypadł do gustu chyba ten ze światełkami :D
~Trochę Wyrosłam