poniedziałek, 11 listopada 2019

23. Tag: O mnie i o lps -mój własny tag

Cześć!
Tu Kami. Dość długo mnie nie było i nawet nie będę się tłumaczyć, bo każdy i tak zawsze wie że chodzi o szkołę, a sama nigdy nie lubiłam czytać takich tłumaczeń.
Ostatnio jestem strasznie zmęczona i nic mi się nie chcę więc na dzisiaj przygotowałam coś mniej wymagającego czyli "Tag: O mnie i o lps,, czyli tag który sama wymyśliłam :3
Charakteryzuje się tym że zadawane jest to samo pytanie o autora i o lps :)
Jeśli chcecie możecie skopiować pytania i napisać go na blogu, ale pamiętajcie by o nie wspomnieć ;)
Tag, urozmaicę sesją Ateny i Noriko.


1. Jakie są twoje ulubione zespoły muzyczne?

Oczywiście Imagine Dragons i Felivers!
Coś Imagine Dragons: Bad Liar
Coś Felivers: Biegnę do ciebie


2. Czy jest w twojej kolekcji lps z nutką?

Tak. Mam jednego. To corgi i nazywa się Zizi.


3. Co zazwyczaj nosisz?

Praktycznie zawsze krótka podkoszulka i leginsy. W kwestii nakrycia to czasami luźna koszula, którą często zawiązuję na biodrach, czasami bluza, rzadziej sweter.


4. Czy jak twoje lps stoją na półce to mają na sobie stroje, czy zawsze je zdejmujesz?

Zawsze zdejmuję. Zakładam im do sesji.


5. Należysz do jakiegoś klubu/kółka lub chodzisz na jakieś zajęcia dodatkowe?

Chodzę na fakultet z biologii w szkole.
Poza tym chodzę na jazdę konną i chciałabym się zapisać do grupy teatralnej.


6. Czy wśród twoich lps są jakieś kluby/kółka lub zajęcia dodatkowe?

Mamy grupę wsparcia "Piękni inaczej,, dla lps w najgorszym stanie.
Należą do niej:
Sara [przewodnicząca],
Amira [zastępczyni Sary],
Charlotte [zastępczyni Amiry],
Maybel [zastępczyni Charlotte],
Rick [dyżurny],
Dropelt [zastępca Rick'a],
Holly,
Alex.
Grupa zajmuję się pomocą lps'om w najgorszym stanie. M.in rozwiązujemy problem, czyli np. kupujemy taką samą figurkę, ale w lepszym stanie, a poprzednia idzie na zrobienie custom'a lub na wymianę. I nowa, i stara nie należą wtedy do grupy. Z tego powodu ciągle grupa się zmniejsza i to dobrze, bo mam wtedy mniej lps w złym stanie i to bez straty dla kolekcji.


7. Czy masz najlepszą przyjaciółkę/przyjaciela?

Nie, ale nie szczególnie mi to przeszkadza, bo jestem raczej samotniczką :)


8. Czy wśród twoich lps są najlepsze przyjaciółki/przyjaciele?

Tak. Nie wiem czy wymienię wszystkich, ale wymienię jak najwięcej pamiętam.
Wisienka i Raven
Noriko i Lin
Dropelt i Glonek
Ogi i Kwiatuszek
Doren i Melania
Ignis i Lusia
Oskar i Łatek
Pink i Mia
Maybel i Ginny


9. Jakie masz cechy charakterystyczne?

Czarne okulary i piegi


10. Jaka jest cecha charakterystyczna twojej ulubionej figurki?

Wspomnę że w tym pytaniu chodzi o taką cechę której nie ma żaden inny egzemplarz.
U mojej Noriko jest to różowy ślad na głowie, widoczny tylko pod światłem.


11. Jaki jest twój ulubiony cytat?

Na pewno spodobał mi się cytat/dialog z "Metra,, - 
"-Boję się ciemności
-To zamknij oczy, wtedy będzie Ci wszystko jedno,,
Może trochę zabawny, ale jest w nim głębszy przekaz.
Drugi jest Newt'a Scamandera z "Fantastycznych Zwierząt,,-
"Według mojej filozofii obawy tylko podwajają cierpienie,,
Ogólnie lubię wszystkie cytaty z tego uniwersum, ale rzucił mi się w oczy jeszcze jeden, Remusa Luplina z "Harry'ego Potter'a,,
"To słuszność idei może nas zaprowadzić do sukcesu, a nie liczba jej wyznawców,,
i już nie z "Harry'ego Potter'a,, 
"Biedni są nie Ci, co nie mają pieniędzy, a Ci co nie mają serca,,


12. Wymyśl cytat który możesz dopasować kolekcji!

"Kolekcja nie jest zbiorem przedmiotów, a zbiorem wspomnień,,



13. Co ty i twój ulubiony lps macie ze sobą wspólnego?

Noriko tak jak ja potrafi hiszpański. Obie kochamy wakacje i mamy podobne cele w życiu.

Mam nadzieję że tag się spodoba. Jak go zrobicie to napiszcie mi o tym w komentarzu!

~Kamilax

6 komentarzy:

Kamilax pisze...

To super! Ja go wymyśliłam i zrobiłam więc mogę cię nominować xd

lpsfoto pisze...

Świetny tag! Napewno kiedyś go zrealizuje 🌼 Cytat w 12 pytaniu jest BOSKI ✨

Kamilax pisze...

Tak xd

Kamilax pisze...

Dziękuję 😅

Hellgä pisze...

Właśnie miałam pisać, bardzo głębokie :D
~Trochę Wyrosłam

Kamilax pisze...

W komentarzu na twoim blogu pisałaś o kontakt do mnie, odpisałam Ci 😉 sprawdź jak będziesz miała chwilę