niedziela, 24 listopada 2019

25. Najpiękniejsze lps z G3 i G4

Cześć,
tu Kami. Tak, wiem że lps Hannah dodała film o swoich ulubionych figurkach z G5. I, tak trochę ściągnęłam. Na swoją obronę powiem jednak, że od dawna miałam ten wpis w planowanych, po prostu Hannah zainspirowała mnie by wreszcie go napisać xd. 
PS. W G3 nie liczę wróżek [bo ogólnie były ładniejsze od reszty] tylko takie bardziej typowe dla G3 oraz walkables i sing, a w G4 liczę tylko rozmiar klasyczny
No to zaczynamy!

G3- TOP 20

20. Chomik #2739

19. Nietoperz #2719

18. Kotek #3155

17. Piesek #no

16. Świnka morska #3226

15. Dalmatyńczyk #3015

14. Królik #3293

13. Komondorek #2717

12. Kotek #2851

11. Kotek #no

10.  Kotek #2747

9. Husky #3239

8. Miś #3294

7. Lew #3387

6. York #3113

5. Świnka #2766

4. Dalmatyńczyk #3217

3. Spaniel #2688

2. Husky #2891

1. Łabędź #3219

Nie nienawidzę G3, bo naprawdę miały swój urok :D

Jest ich TOP 20, chociaż miało być 10, ale było za dużo ładnych, a i tak wszystkich nie doceniłam ;)

G4- TOP 10

10. Kotek #3836

9. Lis #3654

8. Renifer #31

7. Kotek #3399

6. Fenek #3810

5. Papillon #3996

4. Gepard #3886

3. Miś #4019

2. Panda #4022

1. Buldog #4080

Spędziłam nad tym postem 3 godziny bez przerwy [i to w niedzielę] więc mam nadzieję że było warto. Napiszcie w komentarzu czy macie którąś z tych figurek. Ja mam jedną. Pandę z numerem #4080, nazywa się Emilka.
To screen z Instagrama, który zrobiłam jakiś czas temu. Jak na nim widać, Galaxis lps z Lokalne lps, planuję wrócić na bloga, a może nawet i na kanał!

Wygrzebałam nawet stare zdjęcie mojej kolekcji! To były moje wszystkie lps. Szczerze mówiąc uroczo wygląda taka mała kolekcja :)
To już wszystko co na dzisiaj przygotowałam. Mam tylko pytanie, czy wiecie jak zrobić zdjęcie w nagłówku bloga? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc ;)
Pa!

~Kamilax

12 komentarzy:

Kamilax pisze...

Tego nietoperka ma miała moja była przyjaciółką eh..
No, 3 godziny to bardzo szybko xd musiałam przejrzeć cale LPS merch w poszukiwaniu najładniejszych egzemplarzy. A motywacja, heh zabawne. Ten post miał być najpierw o tym że lps'owe blogi umierają i miał być motywacyjny, ale stwierdziłam że to co napisałam jest do...

Kamilax pisze...

I w końcu go usunęłam xd

miniCreaturesWorld pisze...

Ahaha, śmiać mi się chcę, bo sama chciałam stworzyć taki post i mam nawet go zapisanego na liście, ale jakoś mi nie po drodze ostatnio z pisaniem postów. :D Super, że taki u Ciebie powstał! Bo nawet w tak mocno znienawidzonej generacji znajdzie się kilka wyjątkowych figurek. Dla mnie są to na pewno szynszylki, zwłaszcza brokatowo różowa, spaniele i liski. I corgi. <3 Właściwie większość figurek z G3, które tu pokazałaś mi się podobają. I chyba muszę przyznać, że mi G3 o wiele bardziej się podobają z całą tą swoją słodkością niż początkowe G4. :D W mojej kolekcji znajduje się panda #4022, Kicia #3399, bardzo bym chciała renifera #31. Z G3 niestety nie mam ani jednej figurki, a tyle z nich mi się podoba. ;'(

Pięknie wyglądają Twoje figurki na zdjęciu. Muszę się zgodzić, że małe kolekcje są super. Chyba przede wszystkim do ustawienia np. w witrynce. Duża ilość plastiku bardzo mnie przytłacza. Ale jak tu wygrać z miłością do skolekcjonowania wszystkich LPS, które wpadną mi w oko? xD Dobrze, że na razie leżą w pudełku, bo miałabym niezły problem, aby je poustawiać. Pewnie na przyszłej półeczce pojawią się jedynie moje ulubione figurki, np. 30 z nich... xD I tak sobie będę zmieniać, bo nie wyobrażam sobie ich wszystkich czyścić co tydzień z kurzu.

Oby Galaxis wróciła, bo nagle opuściła nas bez słowa, a to przecież ona najbardziej z nas wszystkich walczyła o to, żeby blogowanie nie umarło. I była dla mnie wielką inspiracją do stworzenia własnego bloga. Więc trzymam kciuki. :)

Kamilax pisze...

Wow. Ale długi komentarz 😅. Zazdroszczę kotki #3399 🤩

Kamilax pisze...

A mogłabyś mi pomóc z tym nagłówkiem? Aby było w nim jakieś zdjęcie?

Hellgä pisze...

Ech, dla mnie te petki są zbyt przerysowane i kreskówkowe, więc ciężko mi znaleźć jakiegoś, który mi się podoba :') Z wymienionych przez Ciebie to chyba tylko renifer xD No, i może lis i miś, ale mniej. Pewnie kwestia przyzwyczajenia, bo za moich czasów... ;)
~Trochę Wyrosłam

Kamilax pisze...

Każdy ma inny gust :)

miniCreaturesWorld pisze...

Jeżeli chodzi o nagłówek to musisz sobie wejść w swojego Bloggera tam gdzie piszesz posty, dodajesz strony, dostosowujesz ustawienia i zmieniasz wygląd bloga. I tam po lewej stronie masz w kolumnie "układ". Klikasz w to, a potem wyświetli Ci się cały uklad Twojego bloga. Następnie tam gdzie masz nagłówek kliknij "edytuj" i tam będziesz miała możliwość wgrania obrazka. :)

Kamilax pisze...

Dzięki, wypróbuję jak tylko wrócę że szkoły ;)

miniCreaturesWorld pisze...

Jak coś to pisz, to pomogę. 🐴

Tajek pisze...

Z pierwszej listy mam kotkę #no, kotkę #2747 i husky #2891. Z drugiej listy tylko kotkę #3399. Śliczną masz kolekcje. 0w0

Kamilax pisze...

Wow, nie spodziewałam się trafisz na mój blog 😅 zazdroszczę husky'iego 💖
To stare zdjęcie mojej kolekcji, chyba z przed roku. Teraz mam dużo więcej,więc do obejrzenia ich zapraszam do zakładki "Moje lps,, 😀