niedziela, 6 października 2019

18. Historia Rick'a

Cześć!
Póki co regularność nieźle mi wychodzi, bo od jakiegoś czasu w każdą niedzielę piszę i publikuję nowy post ;D, kolejny jednak będzie bardzo fajną niespodzianką, przede wszystkim, opublikuję go wcześniej niż zwykle.
Ale wracajmy do tematu. W tym wpisie chce napisać całą historię jednej z moich figurek, czyli Rick'a. Dlaczego opisuję jego historie, a nie jakiś ważnych figurek? Noriko, Wisienki, Gwardzistów, unikatów czy nawet jednego z wężyków? Otóż Rick jest wyjątkowy ze względu na swoją niepełnosprawność. Dlaczego? Tego dowiecie się za chwilę.

Rick [Rik]
Ma 15 lat. Jest wyjątkowo miły i pomocny. Jak widzicie jest popem, a konkretniej collie. Był też odmalowywany z tyłu głowy. Na półce stoi obok Valerii i Freez'a.

Zdobycie
Moim pierwszym lps, była Stokrotka 


Dostałam ją jak miałam 3 lata. Jest z serii Deco pets i jest dużym lps.
Jednak mój brat lubił psy i tak w jego posiadanie weszli:

Kuba

I Rick

Kuba był w zestawie z jeszcze jednym pieskiem, ale do dzisiaj nikt nie wie gdzie on jest. Już jak byłam mała, oba pieski [a szczególnie Kuba] bardzo mi się podobały. W końcu mój brat mi je oddał. Wtedy jeszcze nie mieli imion, chociaż może jakieś nadałam, ale już ich nie pamiętam.

Apollo
Od zawsze marzyłam o psie. Do naszej rodziny nareszcie trafił mały piesek. Nazywał się [i dalej się nazywa] Apollo i jest rasy papillon.


To jego w miarę aktualne zdjęcie, ale wtedy był jeszcze szczeniaczkiem. Nie pamiętam jak to dokładnie było, ale pamiętam że zostawiłam Rick'a i inne figurki na podłodze, a następnego dnia rano, w posłaniu Apolla leżał okaleczony Rick. Nie miał przedniej łapy, ogona, a jedna z tylnich i jedna przednia były tylko do połowy. Ucho Rick'a odstawało. Wtedy nie kolekcjonowałam lps i nie wiedziałam że Rick to mój jedyny pop, ale i tak byłam bardzo smutna. Najpierw z mamą naprawiłyśmy go jakąś masą, która twardniała w gorącej wodzie. To była jego pierwsza proteza,

Imię
Kolekcjonowanie zaczęłam od ustalenia imion wszystkich figurek które już miałam. Nigdy nie lubiłam imienia "Rick,, ale tak ten collie nazywał się u [wtedy mojej ulubionej lpstuberki] "ThePudding lps,, [Najpierw chciałam nazwać go Nathan]. Z pewnością Rick otrzymałby lepsze imię gdyby nie był niepełnosprawny. Nie chodzi o to że go dyskryminuję, tylko: Czy wy umielibyście dać bardzo ładne imię figurce bez łap i ogona? 

Niepełnosprawność
W mojej z lps'owej społeczności jest jako niepełnosprawny i tak też uważałam jak jeszcze nie kolekcjonowałam lps. 
Rick poszedł też na casting do Top Model i został tam przyjęty, dzięki swojemu niezależnemu wyrazowi pyszczka. Tam, jednak miał usunięte dotychczasowe protezy [które widać na pierwszym zdjęciu] i zrobiono mu nowe protezy z długopisu 3D. Wyglądały mniej naturalnie, ale Rick potrafił się teraz utrzymać na łapach.

proteza na tym zdjęciu to jego 3 proteza, nie ta o której pisałam powyżej

Przepraszam za jakość zdjęć, ale sami spróbujcie wyjść na dwór w krótkim rękawie kiedy jest 9 stopni i zrobić dobre zdjęcia figurce, bo musicie napisać post.

Udział w Top Model
W maju zorganizowałam Top Model moim lps, bo potrzebowałam nowego modela. Dotychczasowe modelki, Pinki i Mia już nie wystarczały. To Top Model to wbrew pozorom nie była zabawa. Po prostu zrobiłam "modelom,, i "modelką,, miejsce w starym domku dla lalek i codziennie robiłam im zdjęcia o nowej tematyce i decydowałam które jest najlepsze [właściciel zdjęcia miał mały prezent, głównie opublikowanie jego zdjęcia na szkicu], a które najgorsze [właściciel zdjęcia odpadał z "programu,,] [całość wygrała Sasza]
Rick doszedł całkiem daleko, ale wygrać miał ktoś idealny, a Rick był niepełnosprawny i dlatego właśnie odpadł. Tu wklejam zdjęcia z jego udziału.

Jego pierwsze zdjęcie w Top Model








Na tych zdjęciach miał swoją drugą protezę, ale zmieniłam ją później na białą, bo zdawało mi się że ta wygląda na brudną.

Miłość 
Jeszcze przed pogryzieniem, w moich zabawach Rick był chłopakiem Serafiny.


Po swoim wypadku Rick trafił do szpitala, a niedługo na miejsce przyjechała Serafina. To było ich ostatnie spotkanie na wiele lat. Jak Serafina tamtego dnia wyszła ze szpitala to już nigdy tam nie wróciła. Po jakimś czasie Rick, dostał swoją pierwszą protezę i mógł opuścić szpital. Był jednak kompletnie zdezorientowany, bo przez ok. 2 miesiące jego pobytu w szpitalu Serafina nie odwiedziła go ani razu, z wyjątkiem tamtego pierwszego dnia. W końcu przyzwyczaił się do zwykłego życia, a Serafiny przestał szukać.
Po kilku latach od tych wydarzeń zaczęłam kolekcjonować lps. Odkopałam wszystkie pet shopy jakie miałam, w tym Serafinę i Rick'a. Wtedy jednak Rick jej nie zauważył. Więc dalej żyli w niewiedzy o sobie.
Kiedy kolekcja zaczęła się powiększać doszła do nas Jessie [Dżesi]


Ona i Rick stali się najlepszymi przyjaciółmi.
Jakiś czas później lps przestały mi się mieścić w pudełku i wystawiłam je na półkę. Wtedy też Serafina zobaczyła Rick'a, podbiegła do niego i go pocałowała. Rick był szoku. Powiedziała że szukała go, nie wiedziała gdzie jest, że nadal go kocha i ponownie stali się parą. To jednak nie spodobało się Jessie. Nie ufała Serafinie. Próbowała powiedzieć Rick'owi aby do niej nie wracał, Rick jednak jej nie posłuchał. 
Serafina i Jessie są do siebie bardzo wrogo nastawione. Jessie twierdzi że Serafina opuściła Rick'a bo stał się niepełnosprawny i teraz chcę go wykorzystać. Serafina z kolei jest większą zagadką. Nie wiemy jakie ma zamiary wobec Rick'a, czy dalej go kocha i przed wszystkim czy mówi prawdę. 
Te wydarzenia trochę rozdzieliły przyjaźń Rick'a i Jessie. Serafina nie pozwala im się widywać. Może czuję że Jessie ją zdemaskuję? Albo naprawdę kocha Rick'a i nie chcę by Jessie wmówiła mu że kłamie? A może Jessie coś czuję do Rick'a? Tego nawet ja nie wiem.

Najbliżsi



Kolega Rick'a- Week'u

Dziewczyna Rick'a- Serafina

Przyjaciółka Rick'a- Jessie

A teraz napisze więcej o jego najbliższych:

 Kolega Rick'a- Week'u [Łeku]
Ma 15 lat, jest inteligentny, spokojny i ma bardzo fajne poczucie humoru.
Od lewej: Twizlle- kolega, Karmelek- brat, Week'u, Haylin- dziewczyna

Dziewczyna Rick'a- Serafina
Ma 14 lat. Jest elegancka i sprytna.
Od lewej: Rozali- siostra, Serafina, Malinka- siostra, Jessie- wróg

Przyjaciółka Rick'a- Jessie
Ma 14 lat. Jest błyskotliwa i przyjazna.
Od lewej: Poppy- siostra, Jessie, Ayla- przyjaciółka, Serafina- wróg

Jeśli polubiliście Jessie to mam dla was dobrą wiadomość! Jessie prowadzi własny program o nazwie "Pod Lupą,, w którym przeprowadza wywiady z różnymi lps. Program jest pisany tylko na moim Instagramie! Nazywam się pralinka_lps. Możecie tam głosować z kim przeprowadzić kolejny wywiad [Ostatnio w programie była Daphne]

To już wszystko z historii Rick'a. Mam nadzieję że post wam się podobał.
Napiszcie w komentarzu, co myślicie o Serafinie, Jessie i Rick'u! Jakie według was Serafina ma zamiary, czy Jessie wie coś ważnego, czego nie wie Rick? Jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi!
Bardzo też proszę abyście przeczytali, post "Pakowanie nad morze!,, i napisali kogo polubiliście najbardziej, bo już na ten piątek muszę mieć odpowiedź i za każdy głos będę bardzo wdzięczna.
Pa, pa!

~Kamilax

6 komentarzy:

Hellgä pisze...

Pies mojej koleżanki też niszczył jej petki i inne zabawki, jej corgi musiałyśmy urządzić pogrzeb, bo nie dało się jej już uratować... :(
~Trochę Wyrosłam

Hellgä pisze...

A najbardziej polubiłam chyba Charlottę :D
~Trochę Wyrosłam

Anonimowy pisze...

Nie zbieram LPS ale blog mega ciekawy ja głosuje na Stefana.

Kamilax pisze...

Dzięki za głos! 😄 I znicz dla corgi'ego [*]

Kamilax pisze...

Bardzo mi miło 😅

Kamilax pisze...

Ważne że wogóle wybrałaś xd. Dzień wyjazdu, jak i ogłoszenia gdzie i na ile wogóle jadę zbliża się wielkimi krokami. Wyczekuj posta 😉