sobota, 17 sierpnia 2019

12. Relacje z Sianożęt część 3

Hej!
Dzisiaj już trzecie [i ostatnie] relacje z Sianożęt. Właśnie z nich wracam i mam nadzieję że uda mi się podczas drogi napisać ten wpis do końca. Dziś postaram się jak najrzadziej wtrącać lps'om, zatem oddaję im głos.

Charlotte: Cześć!
Atena: Nie wiem czy jest sens witać się w każdych relacjach...
Aymy: To ja mam pomysł. Wszyscy na 3. 1...2...3!
Wszyscy: Cześć!
Aymy: No to możemy zaczynać!


Candy: Dzisiaj Amber, Lin i nowa shorthairka były na plaży.
Maine coon: Chodzi o to że już w poprzedniej notce Kamila mówiła że będzie nowy shorthair, konkretnie inny egzemplarz Lucy. Jesteśmy jeszcze na wakacjach, ale odbył się mały, chwilowy powrót do domu, a ta nowa shorthairka już doszła. Więc została przywieziona do nas jeszcze na ten ostatni tydzień.
Charlotte: Jeszcze nie ma imienia, ale ktoś w komentarzach zaproponował bardzo ładne imię, czyli Crystal. Będzie to jej imię tymczasowe, a to "stałe,, będzie nadane w domu. Więc wyczekujcie by ją poznać na dopełnieniu tego bloga czyli Photolife 😉


Cukierek: Zbliżenie na Lin.


Lucy: Zbliżenie na mojego sobowtóra.


Charlotte: To zdjęcie jest jak zdjęcie takiej typowej "Instagirl,, co musi zrobić zdjęcie nawet swojego jedzenia [xd]. A konkretniej "Instagirllps,, 😂



Stefan: A i jeszcze jedno. Podczas wyjazdu Kamila wyszukała 3 lps w Koszalinie. Następnego dnia udało się je odebrać. Jest to widoczny na zdjęciu boxer i jeszcze 2 inne figurki. Jedna z nich będzie jeszcze w tym poście, a po więcej informacji na ich temat- Photolife. Kamila napisze tam post po powrocie więc czekajcie ;)


Candy: I wiecie co? Po deszczu znów spotkaliśmy Żabola!
Cukierek: Nie żeby coś, ale nie ma talentu do wymyślania imion...
Candy: Ej! A ty...
Atena: Ok, to idziemy dalej.





Aymy: A to ta druga nowa figurka. Nazywa się...
Atena: STOP. Teraz jest pretekst by wejść na Photolife [wredny uśmiech]
Stefan: I tak to imię będzie opublikowane dopiero po powrocie.


Cukierek: Byliśmy też...
Aymy: A konkretniej ty i Kamila byliście...
Cukierek: Na żywo na kabarecie Nowaki! Kamila ma nawet zdjęcie z nimi! 
Charlotte: Ale z tego co słyszałam to jak tylko się z nimi przywitała to z szoku wyjść nie mogła aż nie wróciła do domku letniskowego.
Kamilax: Wstawiłabym to zdjęcie, no ale wiecie, Ja=Anonim. Więc na dowód mam inne zdjęcia.





Maine coon: To zdjęcie było robione dziś przed wyjazdem.


Aymy: A po drodze byliśmy w mini zoo i co tam lamy, kozy, konie, bażanty itd. Kamili najbardziej podobały się koty!
Kamilax: To byli 2 rudzi bracia. Sami tak świetnie pozowali! 





To koniec tego posta i ogólnie koniec relacji z Sianożęt. Napiszcie kogo z 8 lps [Charlotte, Atena, Aymy, Stefan, Cukierek, Lucy, Candy, Maine coon] polubiliście najbardziej. Jak wyniki będą bardzo jednogłośne to wybrana przez was figurka być może poprowadzi kolejny vlog. Wstawiłabym ankietę, ale nie wiem jak, więc jak ktoś coś wie to czekam w komentarzach. 
W sierpniu postaram się napisać jeszcze jeden post, ale te przygotowania do szkoły mogą mi zająć sporo czasu. Myślałam nad tym, aby ostatnim sierpniowym postem było coś związanego ze szkołą. Jak ktoś ma pomysł to ponownie zapraszam do komentarzy, ale jak taki post nie wyjdzie to zamierzam zrobić wpis z moimi marzeniami lps lub o wymianach lps [co mam na wymianę itd.] głosujcie w komentarzach.
Cześć!

~Kamilax

3 komentarze:

Kamilax pisze...

No to szkoda :( ja Ci zazdro szopa na profilowym ♥️

Anonimowy pisze...

Cudne zdjęcia, bardzo przyjemnie się je ogląda :) ps. a posty ciekawe

Kamilax pisze...

Dziękuję ♥️